11 Eylül 2012 Salı

Ankara' da Sonbahar ...



Artık Eylül' ün 2. haftasındayız. Bu da demek oluyor ki Ankara artık soğuk günlere adımını attı. Yazlık kıyafetlerimiz arkaya kışlık ve sonbaharlık kıyafetlerimiz ise öne alındı.

Ankara' da sonbahar demek günlerin kısalıp, akşamı, geceyi daha uzun yaşamak, gündüzleri kısa yaşamak, eğlenceleri kısaltmak, rüzgarda üşümek, yağmurun altında ıslanıp şarkı söylemek, yollarda hızlı hızlı yürümek demek. Aşkların en güzel en tatlı yaşandığı mevsimdir bence sonbahar. Mevsimlerin en hoşudur. İlkbaharda öyle. Hem sıcak hem ılık hem de soğuk geçer ikiside. Yani 4 mevsimi bir arada yaşatırlar. İnsanlar evlerinde yağmuru izler, hayallere dalarlar. Ben öyleyim mesela. Koltuğa uzanıp battaniyemi üzerime alıp çayımı yudumlayarak yağmuru izlemeyi, hayallere dalmayı çok severim..

Bu mevsimde yapılacak en güzel şeylerden birisi de yatıp uyumak. Hele ki hava kapalı ve yağmurlu ise... Ohhh vallahi yatıp, uyuyup kafa dinleyeceksin. :) Ya yağmurun o büyüsüne kapılacaksın ya da vurup kafayı yatacaksın. Her ikisi de birbirinden güzel :)

Sene 2012 Eylül... Ankara' da Sonbahar manzaraları Eylül' ün sonlarına doğru çıkmaya başlayacak.. Yağmur, gök gürültüsü ve şehvet ! ..

...Sonbaharın tadına bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder