2 Eylül 2012 Pazar

Bir Vosvos Aşığı Olarak Yapılır Mı Bu Bana ?



Allahım ! Şunun güzelliğine bir baksanızaaaa ! Vosvos Hemde pembe ! Ölebilirim. Bana doğum günümde böyle bir pasta yaptıranın 40 yıl kölesi olmam ama onu bağırıma basarım çok severim yeaaa. Bunu yiyemem ki ben. Şeffaf bir kutu içine koyar saklarım ben onu odamda falan. Of off severim seni ben :(

Dipnot: Böyle bir pasta yaptırırsanız lolişim falan yazdırmayın lan sakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder