Hani şu bayram öncesi çalıştığım yerdeki oğlan vardı ya tam bir mal çıktı. Allahım bir tripler bir haraketler falan ağzına çakasım geliyordu vallahi. Hayır yani ben onun neyi isem bir havalara falan girdi mal bebe. Ben de gelemem böyle şeylere konuşmamaya ters davranmaya falan başladım. Yok neymiş efendim benim için iznini Pazar gününe almış yok beni özlemiş falan bana ne ki bundan yeaaa. Hayır yani neyinim lan ben senin böyle bir özgüvene sahipsin sen ? Pazar günü görüşmedik diye de bir tripler bir tripler nasıl ama. Ulan hem erkeksin hem trip atıyorsun. Ulan ben o tribi çekecek insan mıyım lan he ? Erkeğin tribi mi ? Aman benden uzak olsun canım lütfen. Lan gerizekalı Pazar günü buluşalım mı dedim de ben sana sen Pazar gününe alıyorsun iznini. Böyle de mal böyle de boş.
Neyse o günden sonra zaten öyle doğru düzgün konuşmadık. Ne işim olur benim böyle birisiyle yeaa. Tamam gözleri falan güzel ama her şey gözler de bitseydi ohooo. Terazi işte. Ne yapsa yeridir.
Terazi mi ? Aman Allah !
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder