22 Ağustos 2012 Çarşamba

Yeni Bir İnsan. Hemde Terazi. Vay Lan !

İşimin son günü. Arefe günü. Yeni birisiyle tanıştım dedim ya hah işte o burada :) o markette çalışıyor. Adam 1 üniversiteyi bitirmiş şimdi 2incisini okuyor. Vay lan. Eh çalışkanların hali bir başka :P Neyse. O gün benim kolileri falan dışarı almışlar. Ben iyi halt ettiniz lan güneşin altında yanacaz eriyecez deyip duruyordum ki işte o an tüm kötü düşüncelerim gitti. Yerini başka şeyler kaptı. Bir müşterinin gelmesiyle her şey değişti. Adam dışarıdan içeriye girmez oldu bir anda. Kutu kırdık beraber lokum verdik müşterilere. Tabi bu arada sohbet muhabbet koyu. Kutucum kutucum falan diye çağırır oldum bu malı. Adam neredeyse o gün bana tüm hayat hikayesini anlattı resmen. İyi de oldu en azından onu da tanımış oldum yani. Ne de olsa yeni insan yeni yüz yeni hikaye falan mod. 

İlerleyen saatlerde markette çalışan bir mal yüzünden aramız bozuluyordu bir an da. Sanki çok uzun zamandır tanışıyoruz lan . O gerizekalı bebe iyi etti aslında he. Daha da bir konuşur , beraber vakit geçirir olduk. Akşam oldu müşteriler nezih bir ortam oldu neredeyse. Halen konuşmaya devam ediyoruz. Baya bildiğin kanka moduna geçecektik kiiii öyle olmadı. Facebooktan ekleştik telefon numarası falan derken bu artık benim iyice hayatımın içine girdi. +1 insan daha kazandım. Kanka muhabbeti falanda yok aramızda. Bildiğin yakınız yani. Fazla ileri gitmek istemiyorum ama maşaallah bebe öyle değil. Aslında iyi bir çocuğa benziyor. Burcu Terazi. Dengesizleşecek diye korkuyorum bazen. Atarlarımla döverim lan ben onu adam olsun. Kim var karşısında bilmiyor o daha. Vallahi tribi bi attım mı oturur yerine. 

Terazi şaşırt bu kez bizi. Ne olur yerinde dur artık. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder