Kardeşim Asya ! Kendisi dünya tatlısı bir şey. 6 yaşında sarışın düz saçlı akıl küpü bir çocuk. Kendisiyle çok zıtız. Ben esmer, zenci gibi o sarışın, Alman bebeleri gibi. Neyse bu çocuk bugün bana durdu durdu '' Ben İbrahim Tatlıses' in evini çok merak ediyorum '' dedi. Oha lan şaştım kaldım. O neydi öyle. Kaldım bir an. Gülmekten de koptum gittim vallahi. Yani İbo ne alaka lan ? Ben bu çocuğu hakikatten bazen anlayamıyorum. Ama bir gerçek var ki ben onu çok seviyorum :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder