7 Ağustos 2012 Salı

Bİr Küçücük Bonuscuk Varmış

Sonunda bu da oldu ! Büyük uğraşlardan sonra (şaka şaka) bende açtım bir blog. İçimdekileri dökmenin vakti saati geldi bile. 
Küçücük falan dediğime bakmayın eşşek kadar oldum lan :( Üniversiteye gidecek kadar yaşa geldim. Büyüdüm yani. İhihi. 
Evet saçlarım kıvırcık. Yani baya bi öyle böyle değil. Bu yüzden bana bonus derler. Çeşitli takma isimlerim var. Kimi Kıvırbaş kimisi Bonuscan kimisi Zenci ( esmerimde Allah naapmasın ) kimisi Kivurcuum falan der. Hoşuma gidiyor :)
Ehhh yaş 19 oldu. Hayat yorgunluğu bloguma da vuracak belli ki :D Eh o zaman ne yapıyoruz yazmaya başladık devamını getiriyoruz ! 


                                 Gelsin Blog Yazıları !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder