7 Ağustos 2012 Salı

Bonusun Dünyası Neden Gri ?

Herkesin hayat renkleri farklıdır. Kiminin ki rengarenk, ışıl ışıl deli dolu kiminin ki siyah, karanlık boğucu kiminki de böyle gridir. Ne çok renklidir ne de hep siyah. Benimki de öyle. Gri.. Ne deli dolu süper bir hayatım var ne de simsiyah karanlık kötü bi hayatım var. Hakikatten ortadayım he . Mutlu muyum ? Bilmiyorum. Bazen evet bazen hayır. Rengarenk bir hayatım olsa hep koşuşturmaca içinde olurdum. Yani orası senin burası benim gezerdim şakalar espiriler barlar falan olurdu heralde. Ayy kalsın. Simsiyah olsaydı monoton olurdu çok monoton hiçbir şeyden zevk almaz itici  bir hayatım olurdu. Ama gri öyle değil. Hepsinin ortası. Kimi zaman matemli kimi zaten eğlenceli bir hayatım var :) O yüzden Bonusun Gri Dünyası oldu burası :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder