Bonusun Gri Dünyası
10 Ağustos 2012 Cuma
' The Show Must Go On ' Hareketi O !
Bir Queen, özellikle Freddie Mercury hayranı olarak bunu görünce çok beğendim. Aynısını bende yapacağım karar verdim. ( Nasıl olacaksa artık kihkihkih )
Sağ el yukarı gözler kapalı baş aşağı da The Show Must Go On !
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder