7 Ağustos 2012 Salı

Sevgim gerçek olmasaydı..

Sevgim gerçek olmasaydı ağlayabilir miydim? Aşkın bende olmasaydı nasıl gülebilirdim ? Ah ulan ah ! Böyle sevgi mi olur ! O kadar çok sevilebilir mi bir insan. Nedendir bu kadar sevgi bilmiyorum. Tek bildiğim şey ondan vazgeçemiyorum. Her ne olursa olsun her ne derse desin tekrar bağlanıyorum lan. O kadar şey konuştuk o kadar şey dedi halen aynı tas aynı hamamım ben. Ne iş bacım ne iş ? 

Onun yaptığı her şey, en ufak şey bile beni mutlu ediyor. Bazen o kadar sinirleniyorum ki ölüp gitsin istiyorum [ ayy çok acımasızım :( ] ama bazen de hep benimle kalsın diyorum. Şebek lan o şebek bildiğin şebek. Benim şebeeem :))

Bugün gene sinir etti beni. '' Kafana göre '' ne ya ? Abi nefret ediyorum bu kelimeden. Hele ki bir erkekten çıkıyorsa o laf. Allahım diyorum o çocuğun canını ben alacam vallahi yapacam yetti artık diyorum. Ama akşam mutluluktan uçurdu resmen. Yaptığı insanlık için küçük benim için büyük bişey tabii. Yani sonuç olarak hep benimle kalsın her ne olursa olsun. Sözü var lan zaten. Ahey yerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder