8 Ağustos 2012 Çarşamba

Kekler pastalar börekler yapıp geleceğim o gün yanına.

- Bu gece seni arayıp şiir dinletcem sana. ( Bir gün bir gece sarhoşken beni arayıp 2 defa şiir dinletmişti mal bana. Ertesi gün bunu dedim hatırlamıyor tabii. ''Sarhoştum hatırlamıyorum'' ayağı. Ama olsun çok romantikti lan. Uykumdan uyandırıp aynı şiiri 2 defa dinletmişti ahh.. Bende ona dedim şimdi sana dinletcem diye. )
+ Ben de seni Cuma günü ekeceğim ne var ki bunda ?
- Hı ? Ne ? Kim ?
( Cuma günü buluşacaktık sözüm ona. )
+ Koordinasyon toplantısı var. Sabah dokuzdan akşam 11 civarına kadar.
- Oha. Artık haftaya görüşürüz bizde ne yapalım şebekcan.
+ Ben hep oradayım biliyorsun ve her zaman beklerim. 
( Senin kadar misafir perver bir insan görmedim hayatımda. Ahhh ... )
- Biliyorum canım benim. Toplantın olmasaydı işte her şey daha güzel olabilirdi. Ama haftaya güzel bir şekilde orada olacağım :) .
+ Bekleyeceğim.
- Tamam. Hazır ve nazır bekle beni. :)

Bu da demek oluyor ki Tiyatroya elimde kekler börekler çörekler ile gideceğim. İhihii . Bekle beni Atölye . Ben geliyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder