7 Ağustos 2012 Salı

Ben Senin İçin Hep Deliriyorum Nestle Delirse Kaç Yazar ?

+ Çikolata sever misin ?
- Tatlıyla pek aram yok. Olursa yerim olmazsa hiç aramam.
+ Belli.
- Nereden belli ?
+ Kilondan :) 
- Hmm hehe :) 

'' Odun lan bildiğin odun yani hakikatten öyle hep öyle. Ama olsun seviyorum bu bebeyi. ''

+ Sana en sevdiğim çikolatayı alayım beraber yeriz yarın :) 

                              ... Error ... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder