- Tatlıyla pek aram yok. Olursa yerim olmazsa hiç aramam.
+ Belli.
- Nereden belli ?
+ Kilondan :)
- Hmm hehe :)
'' Odun lan bildiğin odun yani hakikatten öyle hep öyle. Ama olsun seviyorum bu bebeyi. ''
+ Sana en sevdiğim çikolatayı alayım beraber yeriz yarın :)
... Error ...
![]() |

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder