22 Ağustos 2012 Çarşamba

Lokumcu Abla Oldum !

'' Gel abla geeeel lokumlara geel. Güllü lokumum vaaar çifte kavrulmuşum vaaar geeel ! '' diye bağırmadığım kalmıştı. Evet bayramdan 3 gün önce 3 günlük bir çalışmam oldu. İşi annem ayarladı ve bir markette lokum sattım. Yorucuydu ama güzeldi. Her ne kadar müşteriler beni deli etsede bitti gitti :) Bunlar empati yapmayı falan bilmiyorlar yeaa. Anca cici boğaz anca yesinler anca dokunsunlar. Ne anlıyorlar ki acaba dokununca. Bir amcaya ''ben size yardımcı olayım lütfen ellemeyin'' dedim adam '' yumuşak mı diye baktım '' dedi. Gel de dalma lan. Yumuşak mı diye bakmış ahahah. Gerçi bir bakıma da haklı adam. Neyse tek bununla kalsa bu ve daha niceleri..

Müşteriler bir yana yeni tanıştığım insanlarla da vakit geçti :) Kimisi şekerci kimisi markette çalışan elemanlar işte. Güzel hoş sohbetler oldu. Güldük keyiflendik acımızı tatlımızı paylaştık birbirimize kendimizi anlattık. İşin en çokta bu tarafını seviyorum. Yeni insanlar, yeni yüzler ve yeni hikayeler ! Hoşuma gidiyor onları dinlemek onları incelemek. Geldik gittik şeker-çikolata-lokum üçlüsü yaptık :D Kiloyu falan kim takıyor ki peeehhh.. İşte o 3 gün böyle güzel geçti. Hele ki son günü. Birisiyle tanıştım ki sorma gitsin. İlerleyen bölümlerde görüşmek üzere o kişiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder