İstanbul aşığıyım.. Hemde nasıl bir aşk bu anlatamam gerçekten. Bugün bi sitede gezinirken bir ayakkabı gördüm. Hay görmez olaydım ! O nasıl güzel bir ayakkabıdır öyle. Babet değil sanki böyle kız çocuğu. Bağrıma basasım geldi sıpayı. Taksimli tramvaylı falan. o benim olmalı !

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder